Ajutor şi asistenţă din partea Geberit
„Însoţiţi şi sprijiniţi” în loc de „livraţi şi uitaţi”
Fie direct pe şantier, fie prin telefon sau online, Geberit oferă un sprijin valoros clienţilor noştri din domeniul comerţului şi al artizanatului în operaţiunile lor zilnice.
Acest lucru se datorează faptului că, la Geberit, punem un accent puternic pe întregul ciclu de viaţă al produselor noastre. Disponibilitatea produselor în timp util, împreună cu procesele de instalare eficiente şi fiabilitatea pe termen lung, sunt componente vitale pentru asigurarea succesului durabil al oricărui proiect de construcţii.
Sprijin cuprinzător
Abordarea noastră centrată pe client a fost întotdeauna adânc înrădăcinată în cultura companiei noastre. De fapt, succesul Geberit se bazează pe încrederea de nezdruncinat pe care clienţii noştri continuă să ne-o acorde. Pentru noi, succesul clienţilor noştri este mai important decât cifrele de vânzări pe termen scurt, motiv pentru care Geberit pune la dispoziţia clienţilor săi o gamă completă de servicii şi sprijin, pentru a le oferi asistenţă în timpul fazelor de construcţie şi operaţionale ale activităţii lor de zi cu zi.
La doar un apel telefonic distanţă
În cazul în care consideraţi că instalarea la faţa locului nu decurge conform planului, consilierii noştri tehnici sunt întotdeauna la îndemână pentru a vă ajuta prin intermediul contactului telefonic.
Personal calificat din centrele noastre de asistenţă cunosc produsele Geberit pe deplin, deci sunt în poziţia ideală pentru a vă oferi o soluţie la orice potenţială problemă – indiferent cât de vechi sunt produsele dvs. Consultanţii noştri pot examina fiecare produs pe care îl aveţi la faţa locului pentru a vă rezolva problema prin telefon.
De altfel, piesele noastre de schimb pentru rezervoare încastrate sunt garantate pentru 50 de ani, iar cele pentru alte produse sunt garantate pentru cel puţin 25 de ani. Această disponibilitate excelentă a pieselor de schimb este încă unul dintre numeroasele servicii pe care le oferim pentru a vă garanta liniştea totală.
Service tehnic pe teren
Dacă aveţi întrebări, noi avem răspunsurile.
Chiar şi în calitate de profesionist în domeniul sanitar, s-ar putea ca ocazional să aveţi nevoie de ajutorul nostru pentru un proiect sau de răspunsuri la întrebări tehnice despre produsele noastre. Echipa noastră de service tehnic pe teren este foarte bine informată cu privire la aspectele tehnice şi structurale din lumea instalaţiilor sanitare, precum şi legat de reglementările locale. Membrii echipei noastre sunt adesea experţi în instalaţii sanitare cu înaltă calificare şi cunosc bine provocările şi cerinţele de pe şantierele de construcţii.
Deoarece fiecare şantier de construcţii este diferit, consilierii Geberit oferă prioritate service-ului la faţa locului. Acest lucru le permite să colaboreze cu clienţii pentru a analiza situaţia şi a oferi consultanţă cu privire la soluţii. În acest fel, Geberit poate asigura că problemele cotidiene sunt abordate în mod corespunzător şi cu efect pe termen lung.
Inspecţia şi aprobarea Geberit
Consilierii noştri tehnici pot, de asemenea, să efectueze inspecţii finale ale instalaţiilor finalizate, la cerere. Aceşti specialişti examinează în mod sistematic toate aspecte relevante ale instalaţiei pe şantier. Atunci când este necesar sau la cerere, orice problemă care necesită atenţie va fi abordată împreună cu dvs. şi se vor discuta măsurile necesare.
Inspecţia instalaţiei include nu numai o evaluare a conductelor de apă proaspătă şi de evacuare instalate, inclusiv racordurile lor sudate, presate sau îmbinate prin împingere (fitinguri şi componente), dar şi o evaluare a reglementărilor privind protecţia acustică şi protecţia împotriva incendiilor. Acest proces simplifică aprobarea oficială ulterioară a proiectului de construcţii.
Instrumente şi aplicaţii pentru profesionişti
În cazul în care echipa noastră de service tehnic pe teren nu este disponibilă în mod direct, vă oferim şi o serie întreagă de alte resurse atunci când aveţi nevoie de ajutorul nostru, inclusiv aplicaţii și contact telefonic.
Acestea oferă asistenţă interactivă pentru instalarea, întreţinerea şi service-ul sistemelor şi instalaţiilor dvs. sanitare.